Карыстальнікам са слабым зрокам

Прыём зваротаў грамадзян

Маларыцкі лясгас у адпаведнасці з Законам "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў" прымае да разгляду электронныя звароты. На гэтай старонцы Вы можаце звярнуцца ў Маларыцкі лясгас з пытаннем, якія да яго дзейнасці. Для таго, каб атрымаць адказ на цікавіць Вас пытанне, запоўніце, калі ласка, наступную форму. Увага! Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове. Усе палі формы з'яўляюцца абавязковымі для запаўнення! Для атрымання пісьмовага адказу на пытанне Вы павінны паказаць пра гэта ў тэксце звароту і пазначыць свой рэальны паштовы адрас. Звяртаем увагу, што ў разе не запаўнення ўсіх палёў, Ваш зварот можа быць пакінуты без разгляду па сутнасці, як ня неадпаведнае патрабаванням артыкулаў 12, 25 Закона «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў".

* адзначаныя зорачкай, абавязковыя для запаўнення
Прозвішча Імя Імя па бацьку або Назва арганізацыі: *
Ваш e-mail: *
Адрас месца жыхарства (месца знаходжання) і (або) месца працы (вучобы) грамадзяніна, або месца знаходжання юрыдычнай асобы, тэлефон: *
Тэлефон *
ЗВАРОТ: *

ЭЛЕКТРОННЫЯ ЗВАРОТЫ

КАНТАКТНАЯ ІНФАРМАЦЫЯ

Па Вашых пытаннях вы можаце звярнуцца ў ДЛГУ "Маларыцкі лясгас" па электроннай пошце malorita@lesnoi.by або пры дапамозе электроннай формы - электроннага зварота.

Электронныя звароты

Электронныя звароты грамадзян і юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў у адрас ДЛГУ " Маларыцкі лясгас " накіроўваюцца і разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года"Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб". У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах.

Электронны зварот грамадзяніна абавязкова павінна ўтрымліваць

-прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку альбо ініцыялы грамадзяніна;

-адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;

-выклад сутнасці звароту;

-адрас электроннай пошты грамадзяніна.

Электронны зварот юрыдычнай асобы абавязкова павінна ўтрымліваць
 
-поўнае найменне юрыдычнай асобы;
-месца знаходжання юрыдычнай асобы;
-выклад сутнасці звароту;
-прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку асобы, ўпаўнаважанага падпісваць звароты;
-адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.
 
Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней 15 дзён, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі - не пазней 1 месяца.
Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, пазначаны ў электронным звароце, альбо ў пісьмовым выглядзе на адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".
 
Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):
 
-выкладзены не на беларускай або рускай мове;
-не ўтрымліваюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
-не ўтрымліваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрасы яго месца знаходжання, прозвішчы, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
-ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца прачытанню;
-змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
-падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, Грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна - працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, які вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
-утрымліваюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі Міністэрства лясной гаспадаркі Рэспублікі Беларусь;
-прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
-пададзены паўторны зварот, калі яно ўжо было разгледжана па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
-з заяўнікам спынена перапіска.
 
 
ДЛГУ "Маларыцкі лясгас" ажыццяўляе ў дачыненні да грамадзян адміністрацыйныя працэдуры ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян».
 
ДЛГУ "Маларыцкі лясгас" ажыццяўляе ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў адміністрацыйныя працэдуры ў адпаведнасці з Пастановай Рэспублікі Беларусь ад 17 лютага 2012 г. № 156 "Аб зацвярджэнні адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў ... »
 
 
Спіс адміністрацыйных працэдур
 
Адміністрацыйныя працэдуры ў сферы прыродакарыстання
 
 
- Выдача дзяржаўнага пасведчання на права палявання;
- Абмен дзяржаўнага пасведчання на права;
- Выдача дубліката дзяржаўнага пасведчання на права палявання наўзамен які прыйшоў у непрыдатнасць, страчанага (выкрадзенага) пасведчання;
- Выдача ляснога білета на права карыстання участкам ляснога фонду (касьба, пашча жывёлы, размяшчэнне вулляў і пчальнікоў);
- Выдача ордэра на рубку лесу не больш за 50 куб. метраў драўніны;
- Выдача ордэра на адпачынак драўніны на пні (нарыхтоўка дзелавой драўніны да 50 куб. метраў па таксавай кошту для аднаўлення жылога дома і (або) надворных пабудоў, знішчаных або пашкоджаных у выніку пажару, стыхійнага бедства ці іншага шкоднага ўздзеяння);
- Прыняцце рашэння аб прадастаўленні адтэрміноўкі на правядзенне высечак лесу і (або) вывазку драўніны;
-Выдача лесасечнага білета;
-Прыняцце рашэння аб прадастаўленні адтэрміноўкі правядзення высечак лесу і (або) вывазкі драўніны;
- Узгадненне біёлага-эканамічнага абгрунтавання паляўнічых угоддзяў;
- Прыняцце рашэння з наступным заключэннем адпаведнага дагавора аб прадастаўленні ўчастка ляснога фонду ў арэнду для нарыхтоўкі жывіцы, нарыхтоўкі другарадных лясных рэсурсаў, пабочнага лесакарыстання, а таксама для лесакарыстання ў мэтах правядзення культурна-аздараўленчых, турыстычных, іншых рэкрэацыйных і (або) спартыўна-масавых, фізкультурна-аздараўленчых і спартыўных мерапрыемстваў
-Выдача ляснога білета: - для ажыццяўлення пабочнага карыстання і нарыхтоўкі другарадных лясных рэсурсаў ; - на нарыхтоўку жывіцы;
 
Адміністрацыйныя працэдуры ў сферы працы і сацыяльнай аховы
 
 
-Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі;
-Выдача даведкі аб месцы працы і займаемай пасады;
-Выдача даведкі аб перыядзе працы;
-Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння);
-Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах;
-Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці;
-Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці;
-Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў;
-Прызначэнне дапамогі на дзяцей, старэйшых за 3 гады;
-Прызначэнне дапамогі па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў;
-Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці;
-Прызначэнне дапамогі пры санаторна-курортным лячэнні дзіцяці-інваліда;
-Выдача даведкі аб памеры прызначанага дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты;
-Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты;
-Выдача даведкі аб ўтрыманні аліментаў і іх памеры;
-Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем;
-Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім ўзросту 3 гадоў;
-Выдача дапамогі (матэрыяльнай дапамогі) на пахаванне;
-Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб;
-Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах.
 
 Адміністрацыйныя працэдуры ў сферы жыллёвых праваадносін
 
-Аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў;
-Аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў;
-Выдача копіі асабовага рахунку.
 



© Copyright mikhalkevich разработка сайтов под ключ