Карыстальнікам са слабым зрокам

Адно Акно

КАНТАКТНАЯ ІНФАРМАЦЫЯ

Па Вашых пытаннях вы можаце звярнуцца ў Маларыцкім лясгасе па электроннай пошце malorita@lesnoi.by або пры дапамозе электроннай формы - электроннага зварота.

ГРАФІК
 
прамых тэлефонных ліній, якія праводзяцца ў чэрвені 2021 году кіраўніцтвам Міністэрства лясной гаспадаркі ў мэтах выканання падпункта 1.2 пункта 1 Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 2015/03/23 № 135.

Прозвішча, імя, пасада

дата
правядзення

Час правядзення

Нумар тэлефона

ДРОЖЖА

Віталь Аляксандравіч,

Міністр лясной гаспадаркі

12.06.2021

900–1200 200 46 01
Шатраўка
 
Валянцін Генадзевіч,
 
першы намеснік Міністра лясной гаспадаркі

 

 

26.06.2021

 

 

900–1200

200 46 05

КРЕЧ
 
Уладзімір Іванавіч,
 
намеснік Міністра лясной гаспадаркі

 

 

05.06.2021

19.06.2021 

 

 

900–1200

200 46 09

 

 

 

ГРАФІК
 
прамых тэлефонных ліній, якія праводзяцца ў чэрвені 2021 году кіраўніцтвам Брэсцкага дзяржаўнага вытворчага лесагаспадарчага аб'яднання

 

Прозвішча, імя, пасада

дата
правядзення

Час правядзення

Нумар тэлефона

       
Пракопаў Аляксей Іванавіч
 
Генеральны дырэктар
Брэсцкага ДВЛГА

 

 

09.06.2021

 

 

900–1200

59-35-71

Шпак Ілля Уладзіміравіч

намеснік кіраўніка арганізацыі па ідэалагічнай працы

   23.06.2021       900–1200
     59 - 35 - 65

 

 

Асабісты прыём грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб праводзіцца па папярэднім запісе. Папярэдні запіс на прыём ажыццяўляецца па тэлефоне: 8 (0162) 50-31-81, (г. Брэст, вул. Кобрынская, 51А, II-паверх, кабінет №7).

Должность

ФИО

№ кабинета

Дни прёма

Время приёма

Генеральный директор

8-0162-593595

Прокопов Алексей Иванович

7

2-я среда месяца

8.00-13.00

Первый заместитель генерального директора

8-0162-593539

Матюшевский Александр Николаевич

8

1-я среда месяца

8.00-13.00

Главный инженер

8-0162-593571

Брильков Виктор Янович

9

3-я среда месяца

8.00-13.00

Заместитель генерального директора по идеологической работе

8-0162-593565

Шпак Илья Владимирович

10

4-я среда месяца

8.00-13.00

Калі на дзень правядзення асабістага прыёму прыпадае дзяржаўнае свята або святочны дзень, аб'яўлены Прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь непрацоўным, дзень правядзення асабістага прыёму пераносіцца на наступны за ім рабочы дзень.

 

ГРАФІКІ працы Маларыцкага лясгаса і лясніцтваў

ГРАФІК ПРАЦЫ
 
Маларыцкага лясгаса
 
Час працы: 8.00 - 17.00
 
Перапынак на абед: 13.00 - 14.00
 
Выхадныя дні: субота, нядзеля
 
Тэлефон "прамой тэлефоннай лініі": 8 (01651) 6-13-08
 
 
 
 
 
ГРАФІК ПРАЦЫ
 
лясніцтваў Маларыцкага лясгаса
 
Панядзелак - пятніца: 8.00 - 17.00
 
Перапынак на абед: 13.00 - 14.00
 
Выхадныя дні: субота, нядзеля
 
Дні выпіскі і водпуску драўніны: панядзелак - пятніца, адпачынак лесапрадукцыі ажыццяўляецца і ў суботу з 8.00 да 13.00
 
 
 
ГРАФІК прыёму грамадзян на 2021

 

 

ГРАФІК мерапрыемстваў, якія праводзяцца Маларыцкім лясгасам у асобе дырэктара Зелянко Аляксандра Уладзіміравіча па павышэнню эфектыўнасці работы з насельніцтвам красавіку-чэрвені 2021 года

№ п/п

Наименование мероприятия

Месяц

Дата

Место проведения

 

1

 

Личный прием граждан в организации

апрель

21.04.2021

с 8.00 до 13.00

Лесхоз, каб. 21

май

19.05.2021

с 8.00 до 13.00

Лесхоз, каб. 21

июнь

16.06.2021

с 8.00 до 13.00

Лесхоз, каб. 21

2

Выездные приемы граждан, встречи в трудовых коллективах и по месту жительства населения

апрель

 

 

май

20.05.2021

с 8.00 до 13.00

Пожежинское лесничество

июнь

 

 

3

«Прямая телефонная линия»

апрель

 

 

май

 

 

июнь

25.06.2021

С 8.00 до 13.00

Лесхоз

Тел. 801(651) 61308

 

 

ГРАФІК выязных прыёмаў грамадзян па асабістых пытаннях кіраўніцтвам Маларыцкага лясгаса ў 2021 годзе (паводле патрабаванняў Дырэктывы №2)

 

Электронныя звароты

Электронныя звароты грамадзян і юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў у адрас  Маларыцкага лясгаса накіроўваюцца і разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года"Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб". У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах.

Электронны зварот грамадзяніна абавязкова павінна ўтрымліваць

-прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку альбо ініцыялы грамадзяніна;

-адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;

-выклад сутнасці звароту;

-адрас электроннай пошты грамадзяніна.

Электронны зварот юрыдычнай асобы абавязкова павінна ўтрымліваць
 
-поўнае найменне юрыдычнай асобы;
-месца знаходжання юрыдычнай асобы;
-выклад сутнасці звароту;
-прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку асобы, ўпаўнаважанага падпісваць звароты;
-адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.
 
Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней 15 дзён, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі - не пазней 1 месяца.
Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, пазначаны ў электронным звароце, альбо ў пісьмовым выглядзе на адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".
 
Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):
 
-выкладзены не на беларускай або рускай мове;
-не ўтрымліваюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
-не ўтрымліваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрасы яго месца знаходжання, прозвішчы, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
-ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца прачытанню;
-змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
-падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, Грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна - працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, які вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
-утрымліваюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі Міністэрства лясной гаспадаркі Рэспублікі Беларусь;
-прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
-пададзены паўторны зварот, калі яно ўжо было разгледжана па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
-з заяўнікам спынена перапіска.
 
 
Маларыцкі лясгас ажыццяўляе ў дачыненні да грамадзян адміністрацыйныя працэдуры ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян».
 
Маларыцкі лясгас  ажыццяўляе ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў адміністрацыйныя працэдуры ў адпаведнасці з Пастановай Рэспублікі Беларусь ад 17 лютага 2012 г. № 156 "Аб зацвярджэнні адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў ... »
 
 
Спіс адміністрацыйных працэдур
 
Адміністрацыйныя працэдуры ў сферы прыродакарыстання
 
 
- Выдача дзяржаўнага пасведчання на права палявання;
- Абмен дзяржаўнага пасведчання на права;
- Выдача дубліката дзяржаўнага пасведчання на права палявання наўзамен які прыйшоў у непрыдатнасць, страчанага (выкрадзенага) пасведчання;
- Выдача ляснога білета на права карыстання участкам ляснога фонду (касьба, пашча жывёлы, размяшчэнне вулляў і пчальнікоў);
- Выдача ордэра на рубку лесу не больш за 50 куб. метраў драўніны;
- Выдача ордэра на адпачынак драўніны на пні (нарыхтоўка дзелавой драўніны да 50 куб. метраў па таксавай кошту для аднаўлення жылога дома і (або) надворных пабудоў, знішчаных або пашкоджаных у выніку пажару, стыхійнага бедства ці іншага шкоднага ўздзеяння);
- Прыняцце рашэння аб прадастаўленні адтэрміноўкі на правядзенне высечак лесу і (або) вывазку драўніны;
-Выдача лесасечнага білета;
-Прыняцце рашэння аб прадастаўленні адтэрміноўкі правядзення высечак лесу і (або) вывазкі драўніны;
- Узгадненне біёлага-эканамічнага абгрунтавання паляўнічых угоддзяў;
- Прыняцце рашэння з наступным заключэннем адпаведнага дагавора аб прадастаўленні ўчастка ляснога фонду ў арэнду для нарыхтоўкі жывіцы, нарыхтоўкі другарадных лясных рэсурсаў, пабочнага лесакарыстання, а таксама для лесакарыстання ў мэтах правядзення культурна-аздараўленчых, турыстычных, іншых рэкрэацыйных і (або) спартыўна-масавых, фізкультурна-аздараўленчых і спартыўных мерапрыемстваў
-Выдача ляснога білета: - для ажыццяўлення пабочнага карыстання і нарыхтоўкі другарадных лясных рэсурсаў ; - на нарыхтоўку жывіцы;
 
Адміністрацыйныя працэдуры ў сферы працы і сацыяльнай аховы
 
 
-Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі;
-Выдача даведкі аб месцы працы і займаемай пасады;
-Выдача даведкі аб перыядзе працы;
-Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння);
-Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах;
-Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці;
-Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці;
-Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў;
-Прызначэнне дапамогі на дзяцей, старэйшых за 3 гады;
-Прызначэнне дапамогі па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў;
-Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці;
-Прызначэнне дапамогі пры санаторна-курортным лячэнні дзіцяці-інваліда;
-Выдача даведкі аб памеры прызначанага дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты;
-Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты;
-Выдача даведкі аб ўтрыманні аліментаў і іх памеры;
-Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем;
-Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім ўзросту 3 гадоў;
-Выдача дапамогі (матэрыяльнай дапамогі) на пахаванне;
-Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб;
-Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах.
 
 Адміністрацыйныя працэдуры ў сферы жыллёвых праваадносін
 
-Аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў;
-Аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў;
-Выдача копіі асабовага рахунку.
 

© Copyright mikhalkevich разработка сайтов под ключ