Карыстальнікам са слабым зрокам

ЭЛЕКТРОННЫЯ ЗВАРОТЫ

КАНТАКТНАЯ ІНФАРМАЦЫЯ

Па Вашых пытаннях вы можаце звярнуцца ў Маларыцкім лясгасе па электроннай пошце malorita@lesnoi.by або пры дапамозе электроннай формы - электроннага зварота.

Электронныя звароты

Электронныя звароты грамадзян і юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў у адрас  Маларыцкага лясгаса накіроўваюцца і разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года"Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб". У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах.

Электронны зварот грамадзяніна абавязкова павінна ўтрымліваць

-прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку альбо ініцыялы грамадзяніна;

-адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;

-выклад сутнасці звароту;

-адрас электроннай пошты грамадзяніна.

Электронны зварот юрыдычнай асобы абавязкова павінна ўтрымліваць
 
-поўнае найменне юрыдычнай асобы;
-месца знаходжання юрыдычнай асобы;
-выклад сутнасці звароту;
-прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку асобы, ўпаўнаважанага падпісваць звароты;
-адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.
 
Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней 15 дзён, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі - не пазней 1 месяца.
Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, пазначаны ў электронным звароце, альбо ў пісьмовым выглядзе на адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".
 
Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):
 
-выкладзены не на беларускай або рускай мове;
-не ўтрымліваюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
-не ўтрымліваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрасы яго месца знаходжання, прозвішчы, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
-ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца прачытанню;
-змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
-падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, Грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна - працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, які вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
-утрымліваюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі Міністэрства лясной гаспадаркі Рэспублікі Беларусь;
-прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
-пададзены паўторны зварот, калі яно ўжо было разгледжана па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
-з заяўнікам спынена перапіска.
 
 
Маларыцкі лясгас ажыццяўляе ў дачыненні да грамадзян адміністрацыйныя працэдуры ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян».
 
Маларыцкі лясгас  ажыццяўляе ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў адміністрацыйныя працэдуры ў адпаведнасці з Пастановай Рэспублікі Беларусь ад 17 лютага 2012 г. № 156 "Аб зацвярджэнні адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў ... »
 
 
Спіс адміністрацыйных працэдур
 
Адміністрацыйныя працэдуры ў сферы прыродакарыстання
 
 
- Выдача дзяржаўнага пасведчання на права палявання;
- Абмен дзяржаўнага пасведчання на права;
- Выдача дубліката дзяржаўнага пасведчання на права палявання наўзамен які прыйшоў у непрыдатнасць, страчанага (выкрадзенага) пасведчання;
- Выдача ляснога білета на права карыстання участкам ляснога фонду (касьба, пашча жывёлы, размяшчэнне вулляў і пчальнікоў);
- Выдача ордэра на рубку лесу не больш за 50 куб. метраў драўніны;
- Выдача ордэра на адпачынак драўніны на пні (нарыхтоўка дзелавой драўніны да 50 куб. метраў па таксавай кошту для аднаўлення жылога дома і (або) надворных пабудоў, знішчаных або пашкоджаных у выніку пажару, стыхійнага бедства ці іншага шкоднага ўздзеяння);
- Прыняцце рашэння аб прадастаўленні адтэрміноўкі на правядзенне высечак лесу і (або) вывазку драўніны;
-Выдача лесасечнага білета;
-Прыняцце рашэння аб прадастаўленні адтэрміноўкі правядзення высечак лесу і (або) вывазкі драўніны;
- Узгадненне біёлага-эканамічнага абгрунтавання паляўнічых угоддзяў;
- Прыняцце рашэння з наступным заключэннем адпаведнага дагавора аб прадастаўленні ўчастка ляснога фонду ў арэнду для нарыхтоўкі жывіцы, нарыхтоўкі другарадных лясных рэсурсаў, пабочнага лесакарыстання, а таксама для лесакарыстання ў мэтах правядзення культурна-аздараўленчых, турыстычных, іншых рэкрэацыйных і (або) спартыўна-масавых, фізкультурна-аздараўленчых і спартыўных мерапрыемстваў
-Выдача ляснога білета: - для ажыццяўлення пабочнага карыстання і нарыхтоўкі другарадных лясных рэсурсаў ; - на нарыхтоўку жывіцы;
 
Адміністрацыйныя працэдуры ў сферы працы і сацыяльнай аховы
 
 
-Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі;
-Выдача даведкі аб месцы працы і займаемай пасады;
-Выдача даведкі аб перыядзе працы;
-Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння);
-Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах;
-Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці;
-Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці;
-Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў;
-Прызначэнне дапамогі на дзяцей, старэйшых за 3 гады;
-Прызначэнне дапамогі па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў;
-Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці;
-Прызначэнне дапамогі пры санаторна-курортным лячэнні дзіцяці-інваліда;
-Выдача даведкі аб памеры прызначанага дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты;
-Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты;
-Выдача даведкі аб ўтрыманні аліментаў і іх памеры;
-Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем;
-Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім ўзросту 3 гадоў;
-Выдача дапамогі (матэрыяльнай дапамогі) на пахаванне;
-Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб;
-Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах.
 
 Адміністрацыйныя працэдуры ў сферы жыллёвых праваадносін
 
-Аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў;
-Аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў;
-Выдача копіі асабовага рахунку.
 



© Copyright mikhalkevich разработка сайтов под ключ